KONTAKTY

Ryby-Rybky-Rybičky s.r.o.
Stará Osada 3984/15, 615 00
Brno - Židenice
tel: +420 545 234 660
napište nám

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 250 Kč (57 Euro)
naše cena 999 Kč (45 Euro)
naše cena 499 Kč (23 Euro)

REKLAMACE
Reklamace

 

 

Jak postupovat při reklamaci zboží, které jste u nás zakoupili:

Pokud se Vám přihodila nepříjemná událost, zlomili jste prut nebo se projevila jakákoliv jiná závada na zboží, které jste zakoupili na rybyrybkyrybicky.cz, máte nárok na reklamaci zboží. Objednali jste nesprávnou velikost obuvi nebo oblečení? Máte nárok na výměnu zboží. Vycházíme Vám vstříc i v této situaci. Připravili jsme pro Vás reklamační formulář, který si stáhnete ZDE. Formulář si uložte do svého počítače, vyplňte a následně odešlete na naši adresu společně s reklamovaným zbožím.

Adresa, na kterou zašlete reklamované zboží:


Ryby-Rybky-Rybičky s.r.o., Stará Osada 15, Brno - Židenice, 615 00

Postup krok za krokem:

1) Vyplňte prosím reklamační formulář Ryby-Rybky-Rybičky, který je k dispozici ke stažení na této stránce. Formulář byl vytvořen v tabulce Excel, a jeho vyplnění je jednoduché a intuitivní. Klikněte na tlačítko ULOŽIT, vyberte místo na disku vašeho počítače a soubor uložte.

2) Formulář po uložení následně otevřete a vyplníte. Závadu prosím popište podrobně, popřípadě přiložte nákres. Na emailovou adresu reklamace@rybyrybkyrybicky.cz můžete pro upřesnění odeslat foto poškozeného zboží, ze kterého bude závada dobře viditelná. Vyplněný protokol vytiskněte a podepište.

3) Vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, která obsahuje reklamované zboží. Zboží je potřeba zabalit takovým způsobem, aby nedošlo k jeho dalšímu následnému poškození během přepravy. Do zásilky rovněž přiložte kopii daňového dokladu. Zboží je potřeba poslat vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

4) Zásilku obsahující reklamované zboží, vyplněný reklamační formulář Ryby-Rybky-Rybičky a kopii daňového dokladu odešlete na výše uvedenou adresu.

Zboží, které obdržíme bez vysvětlení a popisu reklamace (vyplněného reklamačního formuláře), bude vráceno zákazníkovi zpět. Dodržujte prosím uvedený postup, záleží nám na tom, abyste byli s vyřízením reklamace spokojeni a aby celý proces proběhl rychle a korektně.

5) Reklamaci je možné podat i telefonicky nebo emailem, případně osobně na naší pobočce.

Mobil Reklamace: +420 737 299 903

E-mail, reklamace: reklamace@rybyrybkyrybicky.cz

Vyřízení reklamace:

Vaše reklamace bude na základě výše uvedených podkladů odborně posouzena. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněnosti reklamace Vám bude zaslán opravený výrobek, nebo nový kus, a nebo bude vrácena kupní cena reklamovaného zboží. Bude tak učiněno v zákonné lhůtě, co nejdříve po posouzení reklamace. V případě vrácení peněz požadujeme poskytnutí čísla účtu, na který pošleme  úhradu za reklamované zboží. Peníze vracíme pouze převodem, nikoliv složenkou! V případě oprávněnosti reklamace máte nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací v přiměřené výši (poštovné).

 

Máte-li dotaz spojený s vyřízením reklamace, kontaktujte nás prosím na výše uvedeném mobilu nebo emailu.

 

OTYxZ